GRÀCIES PER ATREVIR-VOS!

L'assemblea de la CUP El Pla vol donar les gràcies a les 242 persones que el passat diumenge ens vau fer confiança i ens vàreu votar. Venim d'una campanya on hi hem abocat tots els nostres esforços i, malauradament, no hem pogut veure-ho reflectit en resultats. Estàvem animades, la gent del poble ens transmetia que ho fèiem bé i això ens donava alè per seguir defensant fermament el nostre programa. A tot això hi sumàvem un augment en la participació dels nostres actes en comparació als de fa quatre anys i la digna i exemplar participació de la nostra cap de llista, la Tània Solé, al debat electoral, on si alguna cosa no hi va faltar van ser les nostres propostes i les rèpliques argumentades a l'equip de govern. La batzegada que vam tenir la nit electoral va tocar moralment a tota l'assemblea i ara toca fer crítica i autocrítica, i seguir treballant com fins ara, perquè continuem volent canviar-ho tot, i ara més que mai.

Sabem perdre i ens sabrem aixecar, més forts que mai. És per això que encarem aquests 4 anys amb ganes de seguir donant veu a la força del poble, perquè la CUP és el poble i és coratge Seguirem fent una oposició valenta, crítica i constructiva

Seguirem atents a què fa l'equip de govern, seguirem defensant el nostre programa i fent propostes, jugant net, respectant les regles del joc i vetllant perquè siguin respectades per tothom.

Com deia Walter Benjamin, "només en la derrota som invencibles".