Construïm república des del Pla!

Els tres primers de la candidatura cupaire planenca son: Tània Solé Garcia, Griselda Pau Salvat i Guillem Fonts Ferrando

La CUP EL PLA vol liderar el govern municipal

Després de quatre anys a l’oposició, la CUP El Pla ens tornem a presentar.

De les assemblees obertes n’ha sorgit la nostra llista, una llista amb gent amb moltes ganes de treballar, gent compromesa i amb l’aval d’aquests últims anys a l’ajuntament, on entre totes i tots hem decidit qui forma la llista.

El nostre projecte va molt més enllà d’una sola persona, va molt més enllà de qui és el número 1 o el número 15. Qui va primer no serà el més important a l’hora de prendre decisions perquè treballem de manera assembleària on totes i tots som caps de llista, perquè tenim el mateix dret d’opinar, proposar i decidir.

La nostra raó de ser és treballar amb i per vosaltres, el poble, perquè tinguem un empoderament real en les decisions que es prenen a l’Ajuntament. Empoderament que ha de portar que el poble sigui l’amo d’ell mateix, tenir la consciència que el poble és de tots i per a tots. Creiem en el relleu dels càrrecs en les institucions perquè aquestes siguin justes per a tothom.  Fins ara hem estat a l’oposició defensant les idees del programa electoral que vam presentar fa 4 anys i ara volem guanyar per portar-les a terme.

La llista de la CUP El Pla està encapçalada per Tània Solé García, Griselda Pau Salvat i Guillem Fonts Ferrando. Els tres som persones del poble, joves i amb experiència, vinculades a diferents entitats i associacions, treballadores, responsables i compromeses a dur a terme el nostre projecte.

• Tània Solé Garcia: 36 anys. Treballadora Social. Coordinadora de club social de persones amb problemes de salut mental i tècnica de projecte de sensibilització i servei d’atenció famílies de l’Associació Porta Oberta. Presidenta de Nexus Teatre, sòcia del Casal Popular La Barraca.
  • Griselda Pau Salvat: 38 anys. Tècnica Superior Administrativa. Tècnica Administrativa en una empresa privada. Sòcia del Casal Popular La Barraca. Implicada des de fa anys en moviments vinculats a l’esquerra independentista.
  • Guillem Fonts Ferrando: 22 anys. Estudiant d’últim curs d’Arquitectura. Monitor de Lleure al Cateplai Planenc. Soci del Casal Popular La Barraca i de l’Associació de Joves.